نه هزار نفر از خراسان رضوی در آزمون های مهندسین ریاست اداره نظام مهندسی

نه هزار نفر از استان خراسان رضوی در آزمون های مهندسین شرکت نمودند

ریاست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فناوری های نوین ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی بیان کرد: آزمون های ورود بحرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی با حضور نه هزار نفر در این استان شروع گردید.

کد خبر: 960720006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ مهر ۹۶ - ۸:۳۴ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، ریاست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فناوری های نوین ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی بیان کرد: آزمون های ورود بحرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی با حضور نه هزار نفر در این استان شروع گردید.نه هزار نفر از خراسان رضوی در آزمون های مهندسین

نه هزار نفر از خراسان رضوی در آزمون های مهندسین

نه هزار نفر از خراسان رضوی در آزمون های مهندسین

نه هزار نفر از استان خراسان رضوی در آزمون های مهندسین شرکت نمودند

احسان فرشته پور گفت: آزمون ورود بحرفه مهندسان و کاردان‌ های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی طی امروز و فردا هم زمان با کل کشور برپا گردیده است.
فرشته پور گفت: در آزمون که از صبح امروز شروع گردید در مجموع نه هزار و دویست و هفتاد و چهار نفر شرکت کننده در شهرستان های مشهد، سبزوار، تربت حیدریه و نیشابور حاضر شدند که از این تعداد ۷ هزار و هشتصد و پنجاه و شش نفر در مشهد، پانصد و دو نفر در سبزوار، پانصد و چهل و سه نفر در تربت حیدریه و سیصد و هفتاد و سه نفر در نیشابور هستند.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان آزمون ورود بحرفه مهندسان در رشته های مهندسی معماری، مهندسی شهرسازی، مهندسی عمران، مهندسی تاسیسات مکانیکی، مهندسی تاسیسات برقی، نقشه برداری و ترافیک و شهرسازی برای اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی حضور یافته اند.

نه هزار نفر از خراسان رضوی در آزمون های مهندسین


وی تصریح کرد: آزمون‌ حرفه ‌ای کاردان های فنی ساختمان در شش رشته‌ معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، نقشه ‌برداری و شهرسازی برای متقاضیان پروانه اشتغال به کار کاردانی و آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی در پایه های سه، دو و یک برای متقاضیان پروانه اشتغال به کار تجربی برگزار گردیده است.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فناوریهای نوین ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی افزود: ثبت ‌نام در این آزمون‌ ها بصورت الکترونیکی از طریق وب سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی انجام گردید و قبولی در آزمون یکی از شرایط دریافت پروانه اشتغال است.
منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ مهر ۹۶
893 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0